Каталог
Ваш кошик

Поширені запитання (FAQ)

Ласкаво просимо до розділу Часто Задаваних Питань АКБ-Мережа. Тут ми зібрали відповіді на найпоширеніші питання наших клієнтів, щоб забезпечити вам максимально зручний та зрозумілий досвід взаємодії з нашим сервісом.


1. Які методи оплати ви пропонуєте?

Ми приймаємо грошові перекази при отриманні від служби доставки "Нова Пошта", оплату на ПриватБанк та банківський переказ за безготівковим розрахунком.

2. Які варіанти доставки доступні?

На даний момент ми співпрацюємо з транспортною компанією "Нова Пошта" і надаємо можливість самовивозу з нашого роздрібного магазину в м. Харків.

3. Як довго триває доставка?

Термін доставки залежить від наявності товару в роздрібній точці чи на складі. У середньому доставка займає від 2 до 5 днів у великі міста, але може зайняти більше часу в віддалені населені пункти.

4. Чи можу я відстежити мій замовлення?

Так, після відправлення вашого замовлення ми надамо вам трек-номер для відстеження через службу "Нова Пошта". Ви зможете відслідковувати рух вашого відправлення в реальному часі.

5. Чи можу я повернути чи обміняти товар?

Так, у нас передбачена можливість повернення чи обміну товару відповідно до нашої політики повернення. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки для отримання додаткової інформації.

6. Як зв'язатися з вашою службою підтримки?

Ви можете зв'язатися з нашою службою підтримки через форму зворотного зв'язку на сайті, по електронній пошті або через онлайн-чат у робочий час.


Сподіваємося, що ці відповіді допоможуть вам. Якщо у вас залишилися які-небудь питання, не соромтеся звертатися до нас. Ми готові допомогти!

Ми використовуємо cookie для найкращого представлення нашого сайту. Якщо Ви продовжите використовувати сайт, ми вважатимемо, що Вас це влаштовує. Політика конфіденційності